Malzague-Rappelz

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welcome to the Malzague-Rappelz forum


    My complaint about the pvp event

    avatar
    Taykon


    Messages : 1
    Date d'inscription : 2017-04-27

    My complaint about the pvp event Empty My complaint about the pvp event

    Post by Taykon Thu 27 Apr - 0:20

    ---Español---
    Creo que no soy el único que quiere que vuelva el server a ser pve. Mi pregunta es: ¿Cuando se va a cambiar el server de pvp a pve? Lo pregunte en el juego y no tuve respuesta. Ademas cuando pusieron el server pvp se pregunto hasta cuando iba a estar así y PIERRE contesto solo el fin de semana. Han pasado 2 semanas y el server sigue igual a lo que me lleva a la siguiente pregunta: ¿Para que pusisteis en el foro si queríamos un server pve o pvp si luego hacéis lo que queréis?. Bueno esta es mi queja la única que tengo.

    ---Google traslate english---
    I think I'm not the only one who wants the server back to be pve. My question is: When will the server be changed from pvp to pve? I asked in the game and I did not answer. Also when they put the server pvp wondered when it was going to be like this and PIERRE answered only the weekend. It has been 2 weeks and the server is still the same as what led me to the following question: Why did you put on the forum if we wanted a server pve or pvp if you then do what you want ?. Well this is my only complaint that I have.

    ---Google traslate french---
    Je pense que je ne suis pas le seul qui veut retourner le serveur pour être PvE. Ma question est: Quand va changer le pvp PvE Server? Je demande dans le jeu et aucun tube de réponse. Aussi, quand ils ont mis le pvp du serveur, je me demandais juste au moment où il allait être comme ça et seulement répondre week-end PIERRE. Ils ont passé et le serveur deux semaines reste le même que moi lleba à la question suivante: ce que vous avez posé sur le forum si vous voulez un serveur ou PvE pvp si vous le faites alors ce que vous voulez?. Eh bien, c'est ma plainte le seul que j'ai.

      Similar topics

      -

      Current date/time is Fri 19 Apr - 6:03